Asukkaalle
Toivomme, että asukkaamme viihtyvät kodeissaan. Koska meistä jokainen voi omalla toiminnallaan vaikuttaa naapuruston yhteiseen asumisympäristöön ja -viihtyvyyteen, olemme koonneet tälle sivulle hyödyllisiä vinkkejä ja ohjeita asumiseen liittyen.
Ohjeita asumisen eri vaiheisiin
Ohjeita poismuuttajalle
Vuokrasopimuksen irtisanominen, muuttosiivous, kuntotarkastus jne.
Poismuuttajan muistilistaAsunnon vaihtaminen
Haluamme tarjota asukkaillemme sopivan kodin erilaisiin elämäntilanteisiin ja - vaiheisiin.
Lue lisää asunnon vaihtamisestaAsukastoiminta
Asukkailla on mahdollisuus osallistua asukastoimintaan ja vaikuttaa asumiseensa.
Lue lisää asukastoiminnastaJärjestyssäännöt
Ohjeiden ja sääntöjen tarkoituksena on lisätä turvallisuutta ja asumisviihtyvyyttä.
Tutustu järjestyssääntöihinVika-, häiriö- ja ongelmatilanteet
Unohtuiko avain? Vetääkö ikkunasta? Tapahtuiko jokin yllättävä rikkoutuminen? Soita ovenavauspalveluumme, jätä vikailmoitus verkkopalvelussamme tai mikäli kyseessä on välitöntä korjaustoimenpidettä vaativa rikkoutuminen soitathan huoltopäivystykseen.
Kiinteistöhoito
Itätuulen kiinteistöhoidosta vastaa Coor puh. 010 622 5888 tai palvelukeskus@coor.com Vikailmoituksen voi jättää myös alla olevasta linkistä. Kiireellisissä asioissa palveluaikojen ulkopuolella ole yhteydessä huoltopäivystykseen.
Tee vikailmoitusSiivouspalvelut
Kiinteistö Oy Itätuulen kiinteistöjen siivouksesta vastaa Lassila & Tikanoja. Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu puh. 010 636 5000.
Muut L&T asiakaspalvelun yhteystiedotNäin huolehdin asunnostani
Huolehtimalla kodistasi vaikutat oleellisesti asumisviihtyvyyteesi, yhtiön toimintaan sekä energia- ja vesikuluihin.
Lue lisääTurvallisuustiedote
Sijaitseeko asuntosi tai työpaikkasi suuronnettomuuden vaaraa aiheuttavan tuotantolaitoksen läheisyydessä? Miten tulee toimia suuronnettomuuden tapahduttua?
Lue lisää